Difference between revisions of "Inspiratie en leeromgeving/Handreiking Formuleren doelen en Prestatieladder"
Line 15: | Line 15: | ||
Een voorbeeld van de "Prestatieladder inhoudelijke resultaten":<br \> | Een voorbeeld van de "Prestatieladder inhoudelijke resultaten":<br \> | ||
[[file:Voorbeeld_inhoudelijke_prestaties_Prestatieladder.png|700px|Een voorbeeld van de Prestatieladder]] | [[file:Voorbeeld_inhoudelijke_prestaties_Prestatieladder.png|700px|Een voorbeeld van de Prestatieladder]] | ||
+ | [[File:TerugNaarBoven.png|Ga terug naar Boven|50px|right|link=Inspiratie en leeromgeving]] | ||
}} | }} |
Revision as of 15:55, 11 November 2016
Zie voor een nadere toelichting: De Wiki over Opgaven gestuurd werken: Overzichtelijk ordenen en richten van doelen en middelen. Een nieuw scherm opent op een externe website.
De Prestatieladder kan je helpen bij het scherp stellen van de resultaten waar het je om te doen is (beoogde eindresultaten) en te bereiken tussenstappen hiervoor (tussentijdse resultaten of mijlpalen). Resultaten kunnen gaan over het inhoudelijke vraagstuk, over de prestaties in het proces, maar ook over de samenwerking met andere partijen. Hoe hoger op de ladder des te betekenisvoller of zingevender het resultaat!!
Zie voor een nadere toelichting: De Wiki over Opgaven gestuurd werken: De Prestatieladder. Een nieuw scherm opent op een externe website.
Een voorbeeld van de "Prestatieladder inhoudelijke resultaten":